![]() |
Рейтинг
10 |
Матеріали з досвіду роботи творчої групи "Росток" представлено математичним уроком-грою (імітаційна ділова гра з життя фірми) для учнів 6 класі. Урок розраховано на 2 год. Мета його - навчити учнів практичному використанню вивчених алгоритмів із теми „Відсотки". |
Відсотки в задачах бізнесово-фінансового змісту. Урок-гра для учнів 6 класу
Мета уроку:
- навчити учнів практичному застосуванню вивчених алгоритмів з теми "Відсотки" для розв'язання задач бізнесового та фінансового змісту;
- знати, що в відсотках обчислюються кількісні та якісні показники роботи, економія матеріалів, виконання плану, тощо;
- вміти виконувати і перевіряти розрахунки на відсотки, розв'язувати задачі на відсоткові обчислення; сприймати відсотки як числа (8% - 0,08; 70% - 0,7), а складні відсотки як закономірність накопичення грошей;
- розвивати навички раціональних обчислень, логічне мислення, кмітливість, творчі здібності (вміння самостійно конструювати задачі фінансового змісту);
- виховувати відповідальність, взаємодопомогу; ділову активність; вміння працювати в команді і приймати раціональне рішення; виховувати в учнів риси, які б формували їх як учасників майбутньої виробничої і підприємницької діяльності.
Оформлення уроку: на дошці написані тема уроку, епіграф до уроку і правила гри.
Автор: Аврамкіна В. І., учитель математики, Шосткинська школа № 4, Сумської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
10.01.2010