Рейтинг
3

Програма факультативного курсу з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл

Розв'язування нестандартних задач

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Напрям: природничо-математичний

Профіль: математичний

Пояснювальна записка

Факультативні заняття з математики напрямлені на розширення, поглиблення та корекцію знань учнів з математики у відповідності до їх потреб, а також підвищення пізнавальної діяльності.

Пропонована програма призначена для організації роботи з учнями, які навчаються за різними профілями та мають бажання добре підготуватися до серйозного випробування з математики та успішно пройти зовнішнє незалежне оцінювання.

Програма факультативного курсу допомагає розширити вивчення програмового матеріалу, доповнити базову програму з математики новими темами, забезпечити повторення всього курсу математики, посилити практичну сторону застосування теоретичних знань при розв'язуванні задач різного рівня складності.

Вивчення курсу "Розв'язування нестандартних задач" сприятиме розвитку науково-теоретичного мислення та виробленню практичних навичок застосування математичного апарату до розв'язування завдань державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Одним із головних завдань курсу є забезпечення умов для досягання кожним учнем практичної компетентності.

Мета курсу:

  • розвиток математичних здібностей учнів;
  • формування алгоритмічного мислення та високої логічної культури;
  • вироблення навичок самостійної роботи при розв'язуванні задач;
  • перенесення засвоєних знань на розв'язування складних та нестандартних задач;
  • якісна підготовка до незалежного зовнішнього тестування з математики.

Після вивчення курсу учні повинні знати:

  • математичні факти;
  • основні алгоритми та методи розв'язування алгебраїчних та геометричних  задач з необхідним обґрунтуванням;

Після вивчення курсу учні повинні вміти:

  • оволодівати необхідною інформацією для розуміння постановки математичної задачі;
  • проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
  • розв'язувати завдання в знайомих ситуаціях із достатнім поясненням;
  • використовувати набуті знання і вміння в незнайомих ситуаціях;
  • узагальнювати й систематизувати набуті знання;
  • самостійно розв'язувати нестандартні задачі і вправи;
  • приймати рішення та вибирати оптимальне.

Для реалізації програми рекомендована кількість годин:

  • 10 клас 1 год на тиждень, 35 год на рік
  • 11 клас 1 год на тиждень, 30 год на рік

Для 11 класу пропонується 30 годин на рік з урахуванням термінів проходження зовнішнього незалежного тестування.

Автор: Т.В.Русецька, вчитель математики вищої категорії, загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 11, м. Сміла

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
02.08.2009

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...