Рейтинг
11

Узагальнюючий урок з математики

Логарифмічна функція

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета: систематизувати і узагальнити знання і уміння учнів з теми „Логарифмічна функція"; підготуватися до тематичної контрольної роботи; розвивати увагу, пам'ять, кмітливість; виховувати відповідальність, старанність, культуру математичних знань.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Самоперевірка за зразком, написаним на дошці.

ІІ. Гра „Три мудреця"

На столі картки із запитаннями. По черзі відповідають, у кого більше правильних відповідей - той і мудрець.

1. Яка функція називається логарифмічною?

2. Яка може бути логарифмічна функція?

3. Що є графіком логарифмічної функції?

4. Які логарифми ви знаєте?

5. Що називається логарифмом?

6. Який логарифм називається десятковим?

7. Який логарифм називається натуральним?

8. Назвати основну логарифмічну тотожність?

9. Чому дорівнює логарифм 1 за будь-якою основою?

10. Чому дорівнює logaA?

11. Чому дорівнює логарифм добутку?

12. Чому дорівнює логарифм частки?

А в цей час біля дошки працюють три учні з картками:

Перший учень

Знайти область визначення функції: y = lg x - 2/3x - 9.

Другий учень

Розв'язати рівняння: lg2x - lg x2 + 1 = 0.

Третій учень

Схематично зобразити графік функції: y = log2 (x-2).

Учні класу перевіряють правильність завдань.

Перший ряд - першого учня; другий ряд - другого учня; третій ряд - третього учня.

ІІІ. Робота в парах

1. Знайти область визначення функції: y = 5/ log3 (x+2).

2. Розв'язати нерівність:

а) log 1/3 (x-1) > 2;

б) log5 (2x-4) < log5 (x+1).

IV. Контрольний тест

1. Вибрати привальну відповідь: log6 x = 2.

a) х = -36;

б) х = 36;

в) х = 1/36.

2. Знайти область визначення функції y = 1g1/x:

а) R;

б) (-∞; ∞);

в) (0; ∞).

3. Розв'язати рівняння 2 lgx = 2:

а) х = 10;

б) х = 1/10;

в) х = 0.

4. Застосуйте основну логарифмічну тотожність 352log35

а) 4;

б) 16;

в) 8.

VI. Підсумок уроку

Відповідаю за запитання учнів. Аналізую роботу в парах, хто справився, хто припустився помилок.

Нагадую способи розв'язання логарифмічних рівнянь, нерівностей, систем показникові-логарифмічних рівнянь.

VII. Домашнє завдання

Підготуватися до тематичної контрольної роботи.

Розв'язати:

1. Знайти Д(у) функції y = 7/log4 (x+5).

2.Розв´язати нерівності:

а) log ½ (x+1) < 2;

б) log 0,3 (x2 - x - 2) > log 0,3 (10-2x).

3. Розв'язати рівняння:

а) 2 log2 (-x) = 1 + log 2 2(x+4);

б) 2 log5 x + log 0,2 x = 2.

Освіта.ua
10.11.2008

Популярні новини
Рекомендації МОЗ: учні і студенти зможуть навчатись без масок Затверджені рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти
Половина українців незадоволена дистанційним навчанням дітей Близько половини українців негативно ставляться до запровадження дистанційної освіти
В УЦОЯО дорікнули репетиторам, які складають ЗНО Виконання педагогічним працівником тесту ЗНО – нічого не може сказати про його фаховість
Новий навчальний рік: переліки рекомендованої літератури Переліки навчальної літератури, що рекомендована для використання у 2020/21 навчальному році
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!