Рейтинг
27

Автор у статті з досвіду роботи розкриває діяльність учителя щодо розвитку критичного мислення учнів на уроках математики, як важливого елементу продуктивної технології навчання. У роботі описані актуальність проблеми та практичні методи її розв’язання

Розвиток критичного мислення учнів на уроках математики як важливого елементу продуктивної технології навчання

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 8 оцінок.

Як відомо, у шкільній освіті існує безліч методів навчання, різні типи уроків, які переслідують одну єдину мету – засвоєння знань учнями. Заохочувальним є впровадження нововведень та їх гармонійне уливання в устояну структуру уроку.

Учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Організація інтерактивного навчання припускає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, загальне рішення питань на підставі аналізу обставин і ситуацій.

Автор: Юдіна Л. А., учитель математики, Криворізька школа № 78 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.10.2010

Популярні новини
Учні та вчителі проходитимуть температурний скринінг При температурі тіла 37,2 і вище працівники шкіл та учні не будуть допущенні до шкіл
В Україні невисокий рівень викладання української, - омбудсмен Одним із показників рівня викладання мови є результати державної підсумкової атестації
Протоколи роботи шкіл оприлюднять найближчим часом Протоколи визначать умови, за яких навчання відбуватиметься у звичайному або дистанційному режимі
Діти 1 вересня підуть до школи, - Ляшко Школам можливо доведеться обмежувати одночасне перебування дітей в класах
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!