![]() |
Рейтинг
4 |
Урок - психологічне дослідження в 10 класі з використанням інтерактивних технологій "Гра", "Мікрофон", "Робота в малих групах" |
Урок-психологічне дослідження "Євген Рафалович - герой свого часу?" 10 клас
Очікувані результати уроку:
Після вивчення цієї теми учні зможуть:
- Дати глибокий аналіз образу Євгена Рафаловича як одного з представників української інтелігенції.
- Виявити і розкрити його визначальні риси.
- Навчитися проникати у внутрішній світ людини; виявляти болісні суперечності у людській душі.
- Удосконалювати вміння виділяти головне, встановлювати логічні зв’язки між основними думками.
- Дати відповідь на запитання: який він, герой свого часу? Виховувати в собі громадянські й патріотичні почуття.
Обладнання: портрет Івана Франка, малюнки учнів, роздатковий матеріал, повість "Перехресні стежки", фрагменти літературно-критичних статей, листок оцінювання.
План і методи проведення уроку "Євген Рафалович – герой свого часу?"
- Вступне слово вчителя.
- Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності (літературна гра).
- Пошук фактів із життя Євгена Рафаловича (робота в малих групах).
- Осмислення й аналіз інформації (бесіда).
- Підведення підсумків (рефлексія) уроку (метод "Мікрофон").
- Самооцінювання результатів уроку.
- Домашнє завдання.
Автор: Палійчук Ж. В., учитель української мови та літератури, Чернівецька гімназія № 5.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
01.03.2010