![]() |
|
На уроці подано порівняльний аналіз драми І. Франка „Украдене щастя" та саги в новелах М. Матіос „Майже ніколи не навпаки". На занятті використовуються інтерактивні методи та прийоми роботи учнів. |
Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії.
Мета уроку:
- навчальна - сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку героїв для досягнення егалітарного консенсусу);
- розвивальна - розвивати навички інтерпретації ґендерної проблематики прозового твору; удосконалювати пам'ять, увагу, мислення, творчість;
- виховна - виховувати ґендерну культуру учнів.
Тип заняття. Урок формування знань, умінь, навичок.
Методи навчання. Слово вчителя, бесіда, групова робота, презентація проектів, гра.
Автор: Бутурлим Т. І., практичний психолог, учитель української мови та літератури, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обл., аспірант кафедри педагогіки НДУ імені М. Гоголя.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Урок позакласного читання "Лірика Володимира Сосюри". 8 клас
- ▶ "Легенда про безсмертник", виспівана душею та серцем талановитої поетеси Л. Чижової, ‑ безцінна сторінка минулого України
- ▶ Урок української літератури "Собори душ своїх бережіть, друзі" (за романом О. Гончара "Собор"). 11 клас
- ▶ Розробка уроку "Іван Франко - поет боротьби та протиріч"
Facebook
Twitter
Освіта.ua
10.01.2010