Розробка уроку у формі літературознавчого дослідження з елементами компаративного аналізу на заявлену тему. Мета - ознайомити із засобами творення комічного; розвивати уміння порівнювати тексти, використовуючи метод компаративного аналізу на підставі творів „Сто тисяч” І. Карпенка-Карого та „Різдвяна пісня у прозі” Ч. Діккенса

У чому суть щастя? Урок з української літератури

Оцініть публікацію
 

Автор: Семків Наталія Іванівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.12.2011

Популярні новини
25 січня скасовуються додаткові обмеження для закладів освіти Водночас в Україні буде продовжена дія вже звичних карантинних обмежень
Уряд ухвалив постанову про збільшення зарплат освітян Кабінет Міністрів затвердив нову тарифну сітку для зарплат працівників бюджетних установ
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Загрузка...