Рейтинг
4

Конспект уроку. Виховання відповідального ставлення до своїх дій і вчинків

Бути відповідальним. Відповідати за себе та за інших

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета та задачі:

1. Виховувати відповідальне ставлення до своїх дій і вчинків.

2. Учити дискутувати й аргументувати.

Методи: розповідь, бесіда, дискусія.

Основні поняття: для учнів 5-6-х класів поняття "корупція" можна частково замінити такими аналогами: "використання", "відплата за послугу", "обіцянка", "чекання чогось", "бажання догодити".

ХІД УРОКУ

Розповідається історія "Списав" (про списування, дозвіл списати, здійснення тиску, щоб дозволили списати, і пов'язані з цим проблеми).

Учням ставляться запитання:

Погано це чи добре?

Хто в цьому винний?

Може, винні обоє?

Чия провина більше?

Чим це може скінчитись?

Чому списують?

Чому дозволяють списувати?

Під час дискусії варто намагатись повернути бесіду до теми користі та шкоди, використання інших, як не дозволити використовувати себе, до теми наслідків. Що значить бути відповідальним за себе та за інших?

Автор: В. Вайджюліс. "Антикоррупционное воспитание в школе", Литва.

Освіта.ua
18.12.2008

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...