Розробка уроку на заявлену тему в 10 класі з медіапрезентацією (додається), мета якого - формувати предметні компетентності: процедурну - уміння використовувати інформаційні джерела для пошуку рішення задач; логічну – використання математичної та логічної символіки для оформлення математичних текстів

Параллельность прямых и плоскостей в пространстве. Інтегрований урок для 10 класу. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Марченко Вікторія Валентинівна, учитель математики
  • Харченко Альона Вікторівна, учитель інформатики

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.01.2013

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...