Розробка бінарного уроку фізики та інформатики для 11 класу на заявлену тему, мета якого - вивести залежність між макроскопічними параметрами (Р, V, Т), що характеризують стан газу; створити презентацію за темою уроку в програмі PowerPoint; навчити учнів розв’язувати задачі на рівняння стану ідеального газу; вдосконалити вміння використовувати ІКТ

Рівняння стану ідеального газу. Інтегрований урок (фізика та інформатика) для 11 класу

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Бєлова Вікторія Олександрівна, учитель фізики
  • Ковальова Наталя Вікторівна, учитель математики та інформатики

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.06.2012

Популярні новини
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
Загрузка...