![]() |
|
Розробка інтегрованого уроку української літератури й етики на заявлену тему. Мета - учити учнів характеризувати певні події та явища як прояви добра чи зла, пояснювати на прикладі літературних героїв критерії оцінки певних учинків, наводити приклади доброчинності, людяності |
Bасиль Королів-Старий „Потороча хрипка”. Що значить бути доброю Людиною. Інтегрований урок (українська література та етика)
Автор: Котова Ілона Семенівна
Посада: учитель української мови та літератури, етики.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Ми кажем «Так!» здоровому способу життя. Інтегрований урок (основи здоров'я та фізична культура) для 6 класу
- ▶ Книга: подорож у часі. Інтегрований урок для 5 класу
- ▶ Як здійснити подвиг. Інтегрований урок (етика та світова література) для 5 класу
- ▶ Чарівні фарби. Інтегрований урок (образотворче мистецтво, музика та література) для 5 класу
Facebook
Twitter
Освіта.ua
19.07.2011