![]() |
Рейтинг
41 |
Матеріали з досвіду практичної роботи вчителя початкових класів подано за планом: формування навичок швидкісного читання; вироблення догадки під час читання, ігри та вправи, що сприяють формуванню та вдосконаленню навичок читання. Подано серії авторських завдань із проблеми |
Розвиток навичок швидкісного читання учнів початкових класів
Основними шляхами удосконалення техніки читання вважаю:
- збільшення слухового та зорового сприйняття тексту;
- збільшення кута зору;
- вироблення навиків антиципації (передбачення наступного слова);
- формування стійкої уваги;
- ліквідація регресії при читанні;
- збагачення словникового запасу учнів;
- розвиток артикуляційного апарату дитини.
Розвиткові читацьких вмінь сприяють:
- слухові і зорові диктанти;
- списування текстів;
- читання з прискоренням;
- скоромовки;
- читання за диктором декілька разів з поступовим прискоренням (до скоромовки).
Також приділяю увагу щодо стійкої пам’яті учнів, збагаченню їхнього активного словника:
- зацікавлюю учнів процесом читання;
- не допускаю перевантаження;
- підтримую тісні контакти з сім’ями.
Для розширення "поля читання" учнів користуюсь методом моментального зорового сприймання. Для вправлянь маю картки зі словами різного буквеного складу, зображеними друкованим шрифтом.
Автор: Семенюк С. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Хмельницької обл.
Завантажити>>>
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
06.03.2010