Вибір редакції

Застосування методів активного навчання шляхом моделювання інформації полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу учнями, формує здатність швидше і точніше досягнути мети, інтенсифікувати мислення, зробити його більш продуктивним і творчим. Як результат на кожному уроці з’являється резерв часу, а отже можливість виконати велику кількість різноманітних вправ на формування ключових компетентностей.

Моделювання інформації як метод активного навчання в умовах НУШ

Оцініть публікацію
 

Автор: Бичко Тетяна Валеріївна
Посада: вчитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.02.2020

Популярні новини
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
МОН пропонує школам провести урок про права дитини МОН та ЮНІСЕФ закликають учителів провести до 20 листопада урок про права дитини
Діти не будуть сідати за парти у 5 років, - Шкарлет За словами очільника МОН, п'ятирічні діти й діти у 6 років мають різний рівні розвитку
Загрузка...