Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи авторка наголошує, що однією з ефективних форм роботи є взаємовідвідування занять з розвитку мовлення, уроків української мови, з наступним обговореннях на засіданнях методоб’єднань. Тут важлива наступність не лише знань, умінь і навичок, а й методів і прийомів роботи з дітьми

Методична розробка "Співпраця вчителя початкової школи та вчителя-логопеда"

Оцініть публікацію
 

Автор: Витязь Любов Григорівна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.11.2019

Популярні новини
Уряд затвердив план розвитку STEM-освіти Документ визначає заходи для розвитку навичок дослідницької та інженерної діяльності
У школах з'явиться предмет «Підприємництво і фінансова грамотність» У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей
Школи зможуть розробляти свої навчальні плани Школи зможуть розробляти свою освітню програму для 5-9 класів на основі типової програми
Школи закриватимуть лише при «червоному» рівні небезпеки У Міністерстві освіти повідомили про нові обмеження у умовах дії адаптивного карантину
Загрузка...