Багатоілюстрований оригінальний робочий зошит із організації словникової роботи, де систематизовані найрізноманітніші види навчальної діяльності учнів. Стане корисним у широкому практичному використанні учителями початкової ланки

Робочий зошит із організації словникової роботи "Словникова робота у 4 класі"

Оцініть публікацію
 

Дитина переступає поріг школи, вона відкриває для себе багато нового, незвіданого завдяки своїм здібностям. Але, отримуючи певний багаж знань, дитині стає важко вчитися, вона втрачає інтерес до знань. А допомагає зберегти його розвиток творчих здібностей учнів.

Розвиток творчих здібностей - це вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях, розвиток психічних процесів.

Розвиток творчих здібностей включає і розвиток мислення - вміння узагальнювати, перетворювати знання в гнучкі системи, творчо аналізувати ситуацію.

Ми розвиваємо в дітей творчість - уміння комбінувати, знаходити аналоги, реконструювати, вироблення особистої думки, тактики при розв'язуванні проблем, пошук виходу із складних і екстремальних ситуацій.

У кожному класі початкової школи програма з української мови передбачає вивчення слів, правопис і вимову яких потрібно запам'ятати.

Поєднавши цю роботу із розвитком творчих здібностей, вчитель спро­можний домогтися не "зазубрювання" слів, а свідомого запам'ято­вування через систему вправ, ребусів.

Пропоную систему вправ і ребусів для здійснення словникової роботи у 4 класі над словами, які призначені для запам'ятовування у цьому класі і визначеними програмою.

Автор: Каменєва Л. П., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Хмельницької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.12.2009

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...