Рейтинг
17

Розробка уроку-сюрпризу з української мови в 4-му класі за навчальною темою „Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Спостереження за роллю прикметників у мовленні”, мета якого - закріпити в учнів поняття про прикметник як частину мови, про його роль у мовленні; продовжувати удосконалювати розвиток зв’язного мовлення

Прикметник

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Степанченко Любов Анатоліївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.08.2013

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!