Рейтинг
6

Мета: ознайомити дітей з різними видами театру. Ознайомити з особливостями пальчикового театру. Дати можливість самостійно створити героїв театру та спробувати себе в ролі артистів, стимулювати та розвивати почуття прекрасного, здійснювати естетичне виховання, підвищувати культурний рівень, розширювати кругозір

Пальчиковий театр. Казка "Рукавичка". Урок художньої праці 1-й клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Обладнання: ілюстрації на дошці, пластилін, зразки героїв пальчикового театру, імпровізована сцена, аудіокасета з музичними записами мелодій.

ХІД УРОКУ

Організація класу

Оголошення теми уроку

Учитель. Сьогодні на уроці, діти, ми з вами будемо говорити про різні види театру.

Бесіда - розповідь про театр

А чи знаєте ви, що таке театр?

Учитель розповідає про різні види театру (драматичний, музичний, оперний, ТЮГ, комедійний, ляльковий).

Робота за темою уроку

Учитель. Сьогодні я познайомлю вас із пальчиковим театром. Цей вид театру називають ще домашнім, коли сцену можна зробити зі стільця, коробки тощо. Такий театр робили батьки для своїх маленьких діток. Герої його вдягаються на пальчик і артисти їх озвучують (учитель показує, як це робиться).

За завданням учителя діти відгадують, яку казку вони будуть сьогодні ліпити та ставити. Учитель відкриває дошку з декораціями: засніжений ліс, дідусь-мисливець, собачка, рукавичка.

Учитель починає розповідати казку «Рукавичка», діти продовжують. Усі разом розглядають героїв казки на ілюстраціях.

Учитель ділить дітей на групи та пояснює завдання: виліпити з кульки героя казки.

Самостійна робота дітей у групах над створенням героїв казки «Рукавичка»

Лунає музика.

Інсценізація казки «Рукавичка»

2-3 рази різними групами дітей у пальчиковому театрі на імпровізованій сцені.

Підсумок уроку

З яким видом театру ми сьогодні ознайомилися?

Покажіть героїв пальчикового театру своїм братикам і сестричкам.

Автор З. Черноус

Освіта.ua
20.08.2008

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...