"Будуючи свої уроки, ‑ пише автор, ‑ насамперед: передбачаю розв’язання різноманітних творчих завдань, спрямовуючи учнів на пошукові види робіт; ураховую вікові особливості учнів і послідовно ускладнюю форми роботи; залучаю до роботи всіх учнів класу"

Інтерактивні технології особистісно зорієнтованого навчання

Оцініть публікацію
 

Сьогодні в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої – формувати конкурентно здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації та самовдосконалення.

Автор: Олійник С. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Сергія Шкарлета призначено в.о. міністра освіти і науки Кабінет Міністрів призначив ректора ЧНТУ заступником міністра освіти і науки
МОН не планує переводити школи на дистанційне навчання Навчальний рік розпочнеться 1 вересня, а формат роботи шкіл залежатиме від ситуації
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!