Рейтинг
54

Цикл уроків із таких тем: "Звуки [д], [д\], позначення їх буквою Д, д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д\] у зіставленні з [m] [m\]"; "Закріплення знань про звукові значення букв Л, л"; "Закріплення букви г". Опрацювання тексту "Грибна пора" тощо

Конспекти уроків навчання грамоти в 1 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.8 з 5 на основі 19 оцінок.

Мета:

  • ознайомити учнів із звуками [д], [д\]. Сприяти практичному засвоєнню дзвінкої вимови цих звуків у кінці слів та складів;
  • розвивати фонематичний слух;
  • формувати уміння читати склади і речення з новою буквою;
  • виховувати любов до рідної землі.

Обладнання:

  • два кошики для гри;
  • листя з дуба з жолудями;
  • фішки для звукового аналізу;
  • складові таблиці, картки для гри.

Тип уроку: формування знань.

Автор: Пришляк К. О., учитель початкових класів, Рогатинська спеціалізована школа № 1 з поглибленим вивченням іноземної мови Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
В Україні невисокий рівень викладання української, - омбудсмен Одним із показників рівня викладання мови є результати державної підсумкової атестації
Протоколи роботи шкіл оприлюднять найближчим часом Протоколи визначать умови, за яких навчання відбуватиметься у звичайному або дистанційному режимі
Діти 1 вересня підуть до школи, - Ляшко Школам можливо доведеться обмежувати одночасне перебування дітей в класах
Нова українська школа нормальна, - в.о. міністра освіти За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, реформа Нової української школи буде тривати
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!