Рейтинг
4

Урок розвитку зв'язного мовлення у 7 класі. В якості обладнання використовується репродукція картини В. Васнецова, пам'ятка з написання твору, структура твору-опису за картиною

Урок "Описание внешности человека по картине". 7 класс

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Цели:

  • расширить знания учащихся об описании внешности человека;
  • дать представление о лексических особенностях текста, содержащего описание внешности человека;
  • углубить представление о структуре сочинения-описания по картине;
  • развивать речевые умения и навыки учащихся;
  • развивать наблюдательность и образное мышление учащихся;
  • способствовать формированию уважительного отношения к людям, интереса к личности;
  • воспитывать культуру речи; вырабатывать эстетическое чутьё.

Оборудование:

  • репродукции картин В.М.Васнецова;
  • учебник: памятка по написанию сочинения- описания по картине;
  • на доске: структура сочинений-описаний по картине, кроссворд для словарной работы.

Тип урока: комбинированный урок.

Подготовительная работа:

  • задание всему классу: из изученных произведений художественной литературы выписать портрет литературного героя;
  • подготовить выразительное чтение стихотворений, содержащих портрет человека, Я.Смелякова "Хорошая девочка Лида" и Н.Заболоцкого "Некрасивая девочка";
  • индивидуальные задания: составить диалог для двух лиц на тему "В картинной галерее".

Автор: Лоза Г. М., заступник директора з НВР, учитель російської мови та літератури, Рубіжанська школа № 4 Луганської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.02.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...