План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого – визначати основну настанову класицизму – прагнення виховувати глядача; повторити відомості з теорії літератури; продовжити роботу над образами комедії; систематизувати і узагальнити знання учнів про проблематику, ідейний зміст і виховний потенціал комедії; розвивати вміння аргументувати власні судження, виділяти головне і суттєве, робити висновки й узагальнення; виховувати розуміння ціннісного значення літературної спадщини, з’ясувати актуальність проблематики комедії для сьогодення

Розробка уроку «Виховний потенціал комедії Мольєра “Міщанин-шляхтич”» із зарубіжної літератури в 9-му класі

Оцініть публікацію
 

Автор: Дребезгіна Оксана Василівна
Посада: учитель.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2016

Популярні новини
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Президента просять ветувати закон про середню освіту Профспілка наголошує, що переведення вчителів-пенсіонерів на контракт призведе до дефіциту кадрів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!