![]() |
Рейтинг
Вибір редакції
5 |
План-конспект уроку, педагогічна мета якого – навчити виражати конкретний настрій, використовуючи відповідний кольорово-тональний уклад; формувати асоціативну, абстрактну, образну здатність мислення, творчу уяву, вміння передавати в малюнку почуття, настрій, емоції; формувати навички вільного креативу; розвивати почуття прекрасного, виховувати естетичні смаки |
Розробка уроку "Кольоротерапія як засіб створення психоемоційного комфорту в учнівському колективі. Композиція "Мій настрій" з композиції та психології у 8-му класі
Автори:
- Космина Наталія Василівна, психолог
- Дуда Марія Володимирівна, учитель образотворчого мистецтва
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка уроку "Шрифтова композиція в графіці. Композиційні роботи "Слово-образ", "Буква-образ" з образотворчого мистецтва в 5-му класі
- ▶ Розробка уроку "Колірний спектр" з образотворчого мистецтва в 5-му класі
- ▶ Розробка уроку "Використання пропорцій "Золотого перетину" з композиції в 4-х – 6-х класах дитячої художньої школи
- ▶ Розробка уроку "Українські писанки. Символічна мова писанок. Створення ескізу великодньої писанки" з образотворчого мистецтва в 5-му класі
Facebook
Twitter
Освіта.ua
06.05.2018