Вибір редакції

План-конспект заняття, навчальна мета якого – навчити логічно мислити, систематизувати і узагальнювати знання щодо особливостей організації персоналу при прийняті управлінських рішень, виділяти групи та категорії персоналу підприємства, аналізувати структуру персоналу підприємства, визначати фактори та резерви зростання продуктивності праці на підприємстві

Розробка заняття "Маркетингові дослідження як фактор зростання продуктивності праці та якості прийняття управлінських рішень" з курсу "Маркетинг і зовнішньо-економічні відносини"

Оцініть публікацію
 

Автор: Пятигорець Наталія Степанівна
Посада: викладач економічних дисциплін.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.11.2018

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...