Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що інтерактивні технології значно урізноманітнюють заняття, покращують їх якість, допомагають студентам краще зрозуміти, вивчити тему, а викладачеві не тільки самому бути провідником у світ знань і вмінь, а й залучати студентів навчати одне одного

Стаття "Інтерактивні методи вивчення дисципліни "Епідеміологія"

Оцініть публікацію
 

Автор: Дуднік Світлана Олександрівна
Посада: викладач.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.10.2018

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...