![]() |
Рейтинг
Вибір редакції
5 |
У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка наголошує: гра, що навчає принципів раціональної організації праці у професії і дає простір для самовираження, стимулює самостійність і активність, потребу у набутті професійних знань і навичок, сприяє системному, цілісному усвідомленню професії і в цьому виявляє всебічну наступність у навчанні |
Методична розробка "Ділова гра як засіб міжпредметної інтеграції економічних дисциплін"
Автори:
- Деркач Тетяна Анатоліївна, викладач-методист
- Ільчук Марина Ярославівна, викладач-методист
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка інтелектуальної гри "Знаю, вмію, впроваджую" для студентів-електриків
- ▶ Розробка заняття "Розрахунок показників ефективності основних виробничих засобів" з економіки
- ▶ Розробка заняття "Тригонометричні рівняння. Способи їх розв’язування"
- ▶ Стаття "Мовні засоби опису наукової інформації – важлива складова професійної підготовки"
Facebook
Twitter
Освіта.ua
15.09.2018