![]() |
Рейтинг
Вибір редакції
5 |
Розробка заняття, навчальна мета якого - набути знань про визначення, етіологію, епідеміологію краснухи, кору, скарлатини; клінічну картину, класифікацію, ускладнення цих захворювань; засвоїти клініку набутої та вродженої краснухи, її ускладнення; вивчити лабораторну діагностику, лікування, специфічну та неспецифічну профілактику краснухи, кору, скарлатини; проводити диференційну діагностику кору, краснухи, скарлатини |
Розробка заняття "Кір, краснуха, скарлатина"
Автор: Михальченко Ганна Макарівна
Посада: викладач педіатрії.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка заняття "Епілепсія. Олігофренія. Гіпертермічний синдром. Судомний синдром" з курсу "Психіатрія та наркологія. Невідкладні стани в педіатрії"
- ▶ Розробка заняття "Хвороби жовчного міхура і жовчовивідних шляхів. Хронічний панкреатит"
- ▶ Розробка заняття "Виробництво гарячодеформованих труб на безперервній установці 30-102" з курсу "Обробка металів тиском"
- ▶ Розробка заняття "Система управління базами даних Microsoft Access" з комп'ютерної техніки
Facebook
Twitter
Освіта.ua
09.03.2018