Розглядається сутність уяви, її значення у хормейстерській діяльності. Проаналізовано зміст і результати експериментальної роботи щодо активізації уяви майбутніх учителів музики у процесі викладання диригентсько-хорових дисциплін. Визначено головні принципи методичного підходу, а також шляхи їх реалізації

Стаття «Активізація уяви студентів у процесі викладання диригентсько-хорових дисциплін»

Оцініть публікацію
 

Автор: Кожухар Зореслава Михайлівна
Посада: викладач.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.01.2015

Популярні новини
67% українців негативно ставляться до дистанційного навчання Абсолютна більшість українців вважає, що дистанційне навчання знижує рівень знань дітей
Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, - МОН Вибір предметів та інтеграція курсів не призведе до втрати навантаження або звільнень
Як зростатимуть зарплати вчителів різних категорій Рівень заробітної плати працівників галузі освіти у 2021 році буде підвищений у два етапи
Набуло чинності нове положення про дистанційну освіту Документ визначає механізм забезпечення здобуття середньої освіти за дистанційною формою
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!