Рейтинг
20
Вибір редакції

Мета даної роботи - проаналізувати роль лекції у сучасному навчально-виховному процесі та показати, що використання інтерактивних методів навчання може стати базисом розвитку пізнавальної активності студентів під час проведення лекційних занять у сучасних умовах вищої школи

Науково-методичні вимоги до лекції у ВНЗ 1-2 рівнів акредитації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Кожем’як Тетяна Олександрівна
Посада: заступник директора з НР.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.03.2014

Популярні новини
МОЗ перекладе на регіони відповідальність за роботу шкіл у «червоній» зоні Міністерство охорони здоров'я запропонує зміни в постанову, що регламентує карантинні обмеження
Влада наполягає, щоб освіта була в очному форматі, - Шкарлет За словами Шкарлета, дистанційне навчання є лише додатком для змішаного навчання
У 2021 році освітянам можуть підвищити зарплати на 30% Підвищення зарплат відбудеться через зростання мінімальної заробітної плати в Україні
Україна просить допомогу в ЄС для «змішаної» освіти Міністерство освіти і науки шукає допомоги для організації змішаної освіти у школах
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!