Вибір редакції

У статті проаналізовано напрями, форми, рівні, принципи, способи інтегрованого навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Інтеграцію розглянуто з позиції педагогічних наук як процес зближення та взаємопроникнення, який повинен вивести учня на розуміння єдиної наукової картини світу.

Інтеграція діяльності педагогів в аспекті корекції мовлення в молодших школярів

Оцініть публікацію
 

Автор: Прокопенко Олена Володимирівна
Посада: логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.03.2020

Популярні новини
Вчителі не отримають додаткових доплат за карантин Додаткових доплат для вчителів за роботу в умовах карантину бюджетом не передбачено
Цього тижня у школярів розпочнуться літні канікули За словами Любомири Мандзій, цього тижня буде завершений навчальний процес у школах
Як освіта виходитиме з карантину після 1 червня Уряд ухвалив постанову, згідно з якою почнуть діяти деякі послаблення для закладів освіти
Освітній омбудсмен пропонує надати гарантії ініціативним директорам Сергій Горбачов пропонує надати гарантії керівникам за ухвалення самостійних рішень
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!