Вибір редакції

У матеріалі авторка викладає розуміння STEM–проектів як поєднання науки і мистецтва, науки і інженерії. Особливість їх у тому, що в центрі уроку – проблема чи практичне завдання. А діти мають самостійно знайти шляхи вирішення проблеми, застосовувати знання, здійснивши експеримент і, можливо, зробивши помилку

Методична розробка "STEM - проекти як компетентнісний підхід до навчання школярів початкових класів"

Оцініть публікацію
 

Автор: Мазуренко Олена Володимирівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.10.2019

Популярні новини
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Президента просять ветувати закон про середню освіту Профспілка наголошує, що переведення вчителів-пенсіонерів на контракт призведе до дефіциту кадрів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!