Рейтинг
5
Вибір редакції

У статті обґрунтовано значення розвитку критичного мислення для активізації розумової діяльності учнів початкових класів. Розкрито сутність поняття „критичне мислення”; розглянуто метод постановки різних видів питань, що сприяє глибшому осмисленню матеріалу та є необхідною сходинкою для формування критичного мислення в молодших школярів

Стаття "Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Войтенко Антоніна Ігорівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.06.2019

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...