![]() |
|
У матеріалі авторка наголошує, що урок у технології проблемного навчання виглядає як ланцюжок навчальних проблем, які вчитель створює, вислуховує різні позиції, аналізує їх за участю учнів, знаходить вдалі форми та способи фіксації отриманих результатів |
Стаття "Використання проблемних методів навчання на уроках географії"
Автор: Карпенко Тетяна Василівна
Посада: учитель географії.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
10.05.2019