Рейтинг
43
Вибір редакції

У статті розглянуто роль спілкування в житті дітей з порушеннями аутистичного спектру, визначено, що спілкування дітей з порушеннями аутистичного спектру перебуває на низькому рівні й потребує системної корекційної роботи

Стаття "Спілкування як провідний фактор розвитку особистості дітей із порушеннями аутистичного спектру"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.8 з 5 на основі 9 оцінок.

Автори:

  • Ніколенко Людмила Миколаївна, доцент кафедри педагогіки та спеціальної освіти
  • Ковалінська Юлія Андріївна, здобувач кафедри педагогіки та спеціальної освіти

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2018

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...