Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише: аби індивідуальний підхід до стимулювання учнів при викладанні математичних дисциплін мав розвиваючий ефект, необхідновсіляко сприяти особистісній, соціально-психологічній, дидактичній адаптації учнів шляхом створення для кожного з них ситуацій успіху в будь-якому виді діяльності, зокрема при вивченні математики

Методична розробка "Індивідуальний підхід до стимулювання учнів при вивченні математики у профільних класах"

Оцініть публікацію
 

Автор: Овчаренко Наталія Петрівна
Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.02.2017

Популярні новини
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Загрузка...