У роботі прослідковано «еволюцію» задач на сумісну роботу в шкільному курсі математики, розглянуто один з методичних підходів щодо вивчення подібних задач, поступового, покрокового розуміння учнями суті задач на сумісну роботу, зв’язку між такими величинами, як об’єм роботи, час (окремий, сумісний) і швидкість виконання роботи (окрема, сумісна)

Методична розробка «Методичні аспекти розв’язання задач на одночасний рух і спільну роботу»

Оцініть публікацію
 

Автор: Радаєва Світлана Григорівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.04.2016

Популярні новини
Комітет ВР підтримав постанову про COVID-допомогу школам Постанова передбачає звернення до уряду з метою забезпечення безпечного навчального процесу
МОН готується запустити НУШ у базовій школі Запуск Нової української школи в ланці базової освіти запланований на 2022 рік
МОЗ перекладе на регіони відповідальність за роботу шкіл у «червоній» зоні Міністерство охорони здоров'я запропонує зміни в постанову, що регламентує карантинні обмеження
Влада наполягає, щоб освіта була в очному форматі, - Шкарлет За словами Шкарлета, дистанційне навчання є лише додатком для змішаного навчання
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!