Рейтинг
5

У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти застосування тестових завдань у процесі вивчення іноземної мови та їх роль у розкритті індивідуальних особистостей учнів. Висвітлено ряд питань щодо доцільності видів тестів та цілей їх використання в практичній діяльності вчителя. Особлива увага зосереджена на проблемних аспектах розробки та впровадження тестів під час поглибленого вивчення іноземних мов у загальноосвітніх школах

Стаття «Психолого-педагогічні аспекти застосування тестових завдань під час вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автори:

  • Гаврилюк Олександр Миколайович, учитель
  • Хлистун Оксана Олександрівна, студентка 4-го курсу

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.03.2016

Популярні новини
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Загрузка...