Рейтинг
20
Вибір редакції

У роботі розглядається суть і ефективність застосування мультимедійних презентацій, розкриття позитивних і негативних сторін використання даних технологій. Обґрунтовується необхідність використання мультимедійних технологій на уроках української мови та літератури з метою розвитку пізнавальної діяльності учнів

Стаття «Створення й використання мультимедійних презентацій для розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Сизко Тетяна Михайлівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.03.2015

Популярні новини
Нова українська школа: затверджено стандарт 5–9-х класів Кабмін затвердив новий Державний стандарт базової середньої освіти
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!