Рейтинг
10
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи автори пишуть, що важливу роль у формуванні медіаграмотності школярів на уроках української мови та літератури відіграє робота над медіатекстами, сприйняття й аналіз творів медіакультури, різноманітні творчі медіазавдання

Стаття «Робота над медіатекстами на уроках української мови та літератури як основний елемент формування медіаграмотності школярів»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Кузнєцова О.С., Рябикіна О.В., Кашель С.О., Данилова Н.О., Страшко О. П., Кокора Т.В., Черепеніна І.В., Мирошниченко Н.В., Король В.В., Псьол О.В.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.12.2014

Популярні новини
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!