Рейтинг
25
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що певна послідовність навчання видам комунікативної діяльності - аудіювання - мовлення - читання - письмо, говорить про те, що аудіювання є фундаментом у цьому послідовному ланцюжку

Стаття „Аудіювання автентичних музичних творів на уроках англійської мови у старших класах середньої школи”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Пшонік Тетяна Миколаївна
Посада: учитель іноземної мови, заступник директора з НВР.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.11.2014

Популярні новини
Нова українська школа: затверджено стандарт 5–9-х класів Кабмін затвердив новий Державний стандарт базової середньої освіти
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!