Рейтинг
5

У статті наведені деякі організаційні форми роботи при розв’язуванні творчих і експериментальних задач із досвіду вчителя, які допоможуть припіднести дані задачі з цікавої для учнів точки зору. Розкрито особливості їх використання на уроці

Стаття «Сучасні організаційні форми роботи щодо навчання учнів розв’язувати творчі й експериментальні задачі на уроках фізики»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Анциферова Олександра Геннадіївна
Посада: учитель фізики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.10.2014

Популярні новини
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Школярам не вистачає українських підручників Школам, які раніше були російськомовними, бракує українських підручників
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Комітет ВР підтримав постанову про COVID-допомогу школам Постанова передбачає звернення до уряду з метою забезпечення безпечного навчального процесу
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!