У статті на заявлену тему авторка пише, що формування навички розрізнення настроїв музичного твору передбачає орієнтування дітей у світі естетичних емоцій, тому поетапне засвоєння дітьми естетичних станів (сумно, радісно, весело, поетично, святково, піднесено та ін.) є важливою складового сприйняття музики та інших видів мистецтва - поезії, живопису

Педагогічний інструментарій розвитку креативного мислення в педагогіці мистецтва: метод інтонаційного вживання (розпізнання), метод проживання та художнього моделювання

Оцініть публікацію
 

Автор: Стребкова Оксана Валентинівна
Посада: учитель музичного мистецтва.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.08.2014

Популярні новини
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!