Рейтинг
18
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що впровадження міжпредметних зв’язків у навчально-виховний процес передбачає вироблення в учнів готовності успішно розв’язувати поставлені завдання, а саме: осягати зміст і суть текстів, аналізувати, співставляти явища та події, простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки

Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури та історії України у старших класах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 6 оцінок.

Автори:

  • Кошовий Іван Вікторович, учитель української мови та літератури
  • Колєсніков Артем Артурович, учитель історії

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.07.2014

Популярні новини
Школярам не вистачає українських підручників Школам, які раніше були російськомовними, бракує українських підручників
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Комітет ВР підтримав постанову про COVID-допомогу школам Постанова передбачає звернення до уряду з метою забезпечення безпечного навчального процесу
МОН готується запустити НУШ у базовій школі Запуск Нової української школи в ланці базової освіти запланований на 2022 рік
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!