Рейтинг
7
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що з метою підвищення професійної компетентності вчителя української літератури створено творчу групу вчителів міста «Лабораторія невирішених проблем», яка три роки поспіль працює над підвищенням фахової майстерності колег

Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Баранова Л.В., Тунда Т.А., Страшко О.П., Заболотня С. Г., Скиба С.В., Кот І.В., Якименко І.А., Войтенко Т.О.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Школярам не вистачає українських підручників Школам, які раніше були російськомовними, бракує українських підручників
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!