Рейтинг
49
Вибір редакції

У статті розглянуто ключові організаційно-методичні заходи щодо запровадження зазначених технологій у практику роботи школи. Ключовим аспектом здійснення дослідно-експериментальної роботи залишається психолого-педагогічне забезпечення, результати якого дають можливість коригувати хід експерименту. Додається медіапрезентація

Застосування Інтернет і медіаосвітніх технологій у навчально-виховному процесі в умовах збагачення інформаційної компетентності інноваційної особистості учня через здійснення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітнього навчального закладу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.9 з 5 на основі 10 оцінок.

Автор: Коваленко Валерій Сергійович
Посада: заступник директора з НВР, учитель інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.05.2014

Популярні новини
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Комітет ВР підтримав постанову про COVID-допомогу школам Постанова передбачає звернення до уряду з метою забезпечення безпечного навчального процесу
МОН готується запустити НУШ у базовій школі Запуск Нової української школи в ланці базової освіти запланований на 2022 рік
МОЗ перекладе на регіони відповідальність за роботу шкіл у «червоній» зоні Міністерство охорони здоров'я запропонує зміни в постанову, що регламентує карантинні обмеження
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!