Рейтинг
16
Вибір редакції

У статті на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що за допомогою схем і таблиць існує можливість раціонально, чітко й економно розподілити час навчання, приділити більше уваги головному, звільнити від рутинної роботи з виявлення логіки взаємозв’язків героїв і подій, зберігає час і зусилля учнів

Використання схематичної наочності на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Костюченко Людмила Федорівна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2013

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!