Рейтинг
5
Вибір редакції

Подається навчально-методичний комплекс вивчення заявленої теми, в який увійшли: технологія вивчення теми (зміст і державні вимоги); календарно-тематичне планування; тематичні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; основні поняття; опорні знання; міжпредметні зв’язки; науково-методичне й технічне забезпечення тощо

Технологія вивчення теми „Відношення та пропорції”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Івахниченко Тамара Миколаївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.10.2013

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...