Розробка уроку алгебри в 11-му класі за навчальною темою „Рівняння, нерівності та їх системи. Узагальнення та систематизація”, дидактична мета якого - повторити й узагальнити основні методи розв’язування рівнянь; сформувати у учнів поняття про функціональний підхід до розв’язування рівнянь як один із нестандартних (евристичних) прийомів

Функціональний підхід до розв’язування рівнянь

Оцініть публікацію
 

Автор: Смішко Ганна Станіславівна
Посада: учитель математики, завідувач кафедрою ІКТ та точних наук.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.07.2013

Популярні новини
25 січня скасовуються додаткові обмеження для закладів освіти Водночас в Україні буде продовжена дія вже звичних карантинних обмежень
Уряд ухвалив постанову про збільшення зарплат освітян Кабінет Міністрів затвердив нову тарифну сітку для зарплат працівників бюджетних установ
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Загрузка...