Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи НВК на заявлену тему автори пишуть, що антиінноваційний бар’єр - поняття, що традиційно використовуються в соціологічній і психологічній літературі. Внутрішньоособистісний бар’єр обумовлений як індивідуальними особливостями вчителя, так і соціально-психологічними рисами тієї спільноти, до якої вони входять

Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Кульчейко Олена Василівна, заступник директора з НМР
  • Шараєвська Ніна Григорівна, заступник директора з НМР

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.04.2013

Популярні новини
У школах з'явиться предмет «Підприємництво і фінансова грамотність» У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей
Школи зможуть розробляти свої навчальні плани Школи зможуть розробляти свою освітню програму для 5-9 класів на основі типової програми
Школи закриватимуть лише при «червоному» рівні небезпеки У Міністерстві освіти повідомили про нові обмеження у умовах дії адаптивного карантину
МОН визначило допустиму кількість уроків для учнів 5-9 класів Питання навчального навантаження регулюються Санітарним регламентом та Держстандартом
Загрузка...