У статті з досвіду роботи авторка пише, що використання в педагогічній практиці ігрових моментів - це лише один із можливих шляхів отримання учнями знань із предмета, реалізації своїх можливостей, здобуття не тільки гарних оцінок, але й задоволення від уроку

Використання ігрового матеріалу при вивченні та засвоєнні нових термінів на уроках етики у 5 класі

Оцініть публікацію
 

Автор: Змійок Ольга Михайлівна
Посада: заступник директора з НВР, учитель історії та етики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.01.2013

Популярні новини
Уряд затвердив план розвитку STEM-освіти Документ визначає заходи для розвитку навичок дослідницької та інженерної діяльності
У школах з'явиться предмет «Підприємництво і фінансова грамотність» У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей
Школи зможуть розробляти свої навчальні плани Школи зможуть розробляти свою освітню програму для 5-9 класів на основі типової програми
Школи закриватимуть лише при «червоному» рівні небезпеки У Міністерстві освіти повідомили про нові обмеження у умовах дії адаптивного карантину
Загрузка...