Вибір редакції

У матеріалі-дослідженні на заявлену тему авторка визначає: об’єкт дослідження як управлінську діяльність щодо реалізації науково-методичної проблеми школи; предмет дослідження як сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми школи та мету роботи як визначення оптимальних шляхів реалізації науково-методичної проблеми школи

Сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми закладу

Оцініть публікацію
 

Автор: Северин Ольга Захарівна
Посада: заступник директора з НВР, учитель світової літератури та російської мови.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
67% українців негативно ставляться до дистанційного навчання Абсолютна більшість українців вважає, що дистанційне навчання знижує рівень знань дітей
Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, - МОН Вибір предметів та інтеграція курсів не призведе до втрати навантаження або звільнень
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!